14 November 2014

Hej! 
Kände att det var dags att skriva igen. It's been a long time! 

Idag har jag gått bredvid på mitt nya jobb. Har numera 2 jobb..
Men jag älskar att jobba så jag klagar verkligen inte. 
Imorse inaktiverade jag min Facebook.. Vet inte hur länge jag ska ha de så, men de får vi se. 

Känns bra att starta om bloggen. Har ju mycket tankar o funderingar och alla behöver ju få ut sina känslor på ett eller annat sätt.. 

Anledningen till att jag tog bort Facebook var för att jag måste jobba med mig själv. Jag har alltid mycket runt omkring mig och sätter mina nära och kära alltid före mig själv och de har gjort mig ledsen, deppig och ångestfylld. Jag har alltid satt mig själv sist, för att kunna hjälpa mina medmänniskor och de har gjort att jag har glömt bort mig själv. Nu är de ändring på de och nu ska jag för första gången någonsin sätta mig själv först och bygga upp min självkänsla och bli starkare inuti. Jag har höga förhoppningar på framtiden och ska de bli som jag hoppas så måste, detta arbetet med mig själv, lyckas!
Detta kommer bli skitjobbigt, då jag är van att hjälpa dem med deras problem. I've never done this, but sometimes needs to be the first! 

Nä, nu blir de sängen med en bok innan de är dags att sova!

Godnatt! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0