25 September 2013

Hej!
 
Har inte jobbat sedan i måndags och igår låg jag med migrän hela dagen och idag har jag "bara" huvudvärk. Inte ens i natt när jag sov blev jag av med den.. Inte ens migräntabletterna hjälper! Jag ska testa att ha i bettskenan i natt och hoppas att de hjälper annars får jag gå till läkaren för så här kan jag inte ha de.
 
Har mycket tankar och jag vet inte vart jag ska bli av med dem. De finns så mycket jag har fått gå igenom de 3-4 senaste månader att ni inte kan gissa vad de är. Still to fresh to talk about.
Det gör så ont och de finns inte många jag kan prata med om detta. Jag önskar så att man kan få gå genom saker men ändå hitta någon som faktiskt bryr sig och faktiskt lyssnar.
Det går inte en dag utan att jag tänker på de och jag vet inte alls vilka jag kan prata med.. Vissa säger att de alltid finns där men när de väl gäller så blir de sura/arga och tycker att all den smärtan man bär på är självförvållad.
Jag väljer inte hur jag ska må varje dag, för hade jag kunnat de så hade jag älskat livet, alla personer i min omgivning och älskat mig själv. Jag kan inte säga att jag gör de - att jag älskar mig själv alltså.
Det har jag aldrig gjort men jag försöker lära mig att acceptera mig själv och de går.. Kanske inte jättebra men all you can do is try.
 
Jag försöker att drömma om ett liv där jag mår bra, där jag vill gå upp om morgonen och åka till ett jobb jag älskar och ha allt tillsammans med min kärlek men vägen dit är lång och jag känner att jag knappt har gjort nåt vettigt av mitt liv. De finns saker från mitt gamla jag som fortfarande har kvar sina klor i mig. Jag sover knappt och när jag väl är vaken så är jag alltid trött. Även om jag har sömntabletter så tar jag de inte för jag tycker inte om hur jag mår dagen efter, av dem.. Man känner sig bakfull och vissa säger att man ska akta sig för att äta de för mycket, för man kan bli beroende och de är de sista jag vill.
 
Försöker ha en hobby och vill ut i naturen och fotografera, och har hittat ett nytt objektiv som jag blev jättesugen på och har försökt övertala P att jag faktiskt kommer bli bättre på att fotografera om jag får ett bättre objektiv men han vägrar tro på mig.. Vet inte hur jag ska göra för att få han att gå med på de..
 
Well well, ha de så bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ibland är det dem vännerna som säger att dem alltid finns där som inte gör de. Och de vänner som säger: Jag finns där när jag kan, det är kanske dem som ibland är det bästa.
Jag vet hur det känns att inte kunna prata med någon. Vännerna som "alltid" finns där, har sååå mycket att göra och tänka på själv när man behöver dem som mest.
Det sägs att man gör så gott man kan och det stämmer. Du kan inte mer än försöka älska dig själv t.ex.

Jag kanske inte är rätt person att skriva till dig överhuvudtaget, men jag är en människa som bryr sig om mina medmänniskor, speciellt när man har umgåtts en gång i tiden.


Ta hand om dig!

2013-10-04 @ 16:08:49
URL: http://wienerbullen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0