16 September 2013

Hej!

Det var ett bra tag sen jag uppdaterade, men jag har verkligen haft fullt upp i sommar. Har jobbat 100% hela sommaren & jag har lärt mig såå mycket! Kan oxå säga att jag trivs sjukt bra med både mina kollegor och de gamla. Trodde inte jag skulle få vara kvar efter sommaren men har fått en massa tider & jag är så tacksam & glad för de! 

Har hänt en del i mitt privata, som ännu är för färskt för att prata om. Under denna jobbiga tiden har jag verkligen fått veta vilka som är äkta & vilka som inte är de! Det är inte många som vet om de utan bara de närmaste och så kommer de förbli, då jag inte tänker mitt privata med människor jag vet att jag inte kan lita på. Har försökt jobba så mycket möjligt för att inte tänka på de och de har gått bra, även om tankarna kommer ibland.. 




Vi hörs snart igen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0