2013-01-15

Godmorgon!
 
Har precis ätit frukost samtidigt som jag kollade på min Facebook lite snabbt.
Somnade rätt sent igår. Låg och läste ett par timmar. Läste ut Carolina Gynnings bok "Vanessa, flickan i glaskupan". Tyckte verkligen om den boken. Längtar tills nästa kommer.
Lånade en ny bok igår oxå. "Torka aldrig tårar utan handskar" av Jonas Gardell.
Den har ju fått skitbra kritik vad jag har hört så jag började på den igår och kan ju erkänna att början var lite seg men de känns som om de kommer släppa snart.
 
Annars idag ska jag sitta vid datorn och söka jobb och/eller skriva in mig på olika bemanningsföretag, precis som jag gjorde igår. Fick ett ryck på alla mina papper igår. Massa gamla Cv:n och liknande så de har jag oxå rensat ut.
I eftermiddag ska jag och P åka runt till olika affärer där jag ska söka jobb. Om han orkar vill säga.. You´ll never know with him!
 
Nu ska jag sätta igång här!
Ha en bra dag!
xoxo, M ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0