2013-01-06

 
Hej!
 
Vill passa på att önska er god fortsättning på de nya året och jag hoppas att ni har haft en jul och nyår som va bra!
Själv var vi hos Peters pappa och firade jul med hela släkten plus lite andra folk utanför släkten såsom min syster mfl. Åt god mat, spelade julklappsspelet, delade ut julklappar, kollade på kalle anka (tradition) och bara satt och myste. Med oss hem fick vi oxå Peters ena systerson Joakim, som stannade i två dagar.
I julklapp fick vi ett par grytlappar, en hushållsassistent, ett ljus (kostade typ 600 kr) och en ask med choklad.
Är jättenöjd även om vi inte har hunnit att använda assistenten än, men de kommer väl!
 
På nyår var vi hemma hos Sabina & Johan samt deras barn. Åt trerätters fast vi spelade kort samtidigt som vi smälte maten. Drack inte så mycket då jag inte alls känner suget för de. Peter har varit ledig i 12 dagar och började jobba igen i onsdags som var. Själv har jag varit förkyld och legat med feber i 2 dagar men är nu helt fri från den. Härligt!
 
xoxo, M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0