Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jo de har jag

Hur har ditt 2013 varit?
- bra men samtidigt har jag haft en tuff sommar

Blev du kär i år? 
- blev o blev.. Har ju sambo/fästman sen snart 4 år så ja ;)

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
- 1 juli
- 10 augusti 
- 10 september 
- 20/12-6/1

Vad är din största framgång 2013? 
- att jag har fått jobb jag verkligen trivs med :) 

Bästa köpet? 
- Mina glasögon, då jag verkligen behövde nya! 

Vad spenderade du mest pengar på? 
- Mat, shopping, räkningar, bussresor osv

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- att se min lillasysters min när jag o Peter överraskade henne på hemma student i somras! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 
- Hm.. Är ju sämst på namn men blurred lines med Robin thicke

Vem har du umgåtts med mest? 
- Peter och hans familj, samt Linn, kidde 

Har du haft ett förhållande under 2013? 
- Ja, still have!

Vart reste du under 2013? 
- Borås, Skene, Göteborg, Lindome och åker till Spanien på lördag

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 
- Ett fast jobb

Vad gjorde du på din födelsedag? 
- Jobbade, sen hade hjärtat lagat mat och fick en väska av han o svärmor! 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
- Skulle vi stryka mina deppiga perioder skulle det garanterat se bättre ut.

Vem saknade du?
- mormor, mamma, Emma, och alla gamla vänner i Götet

De bästa nya människorna du träffade?
- kidde 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
- Var stark, låt ingen trycka ner dig! 
- Ha kul, lev livet, må bra! 
- Älska dem som älskar dig och skit i alla andra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0