Överflödigt bloggsug!

Känner sån inspiration att blogga men har ingen aning om vad jag ska skriva.
Skrev mitt första inlägg, på en månad, innan idag och nu vill jag bara skriva utan att tänka mig för.
Om vad och varför vet jag inte.
 
Känner en sån lycka inom mig. Jag älskar livet! Jag är nöjd med vad jag har åstadkommit de senaste åren och hur jag har vuxit som människa. Jag har från att bott hemma hos pappa och varit en sur tonåring till att hitta mitt livs kärlek och blivit sambo. Jag har ändrat mina tankar kring livet och insett att allt de negativa som har varit, har gjort mig till människan jag är idag. Klart jag tänker tillbaka ibland och blir ledsen av vad som hänt, men de är i de förflutna nu och jag kan inte gå bakåt i tiden, hur mycket jag än vill.
 
Jag var alltid sur och negativ om allt när jag var tonåring. Det var min väg eller ingen väg och jag kom och gick när jag behagade. De slutade med att jag gick ut med 60 poäng i 9an. Inget jag är stolt över och hade jag kunnat gå om skolan så hade jag gjort allt annorlunda. Men everything happens for a reason.
 
Jag är nöjd med den jag är och jar inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker. Jag tänker mig dock för innan jag yttrar mig om saker och ting.
 
Hörs imorgon, puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0