It's been a long time!

Hejhej hallå!
Har inte hänt nåt särskilt under månaden jag har varit borta förutom att jag har fått ett jobb. Hemtjänsten här i stan närmare bestämt. Har gått bredvid tre gånger så nu ska jag bara gå en läkemedelskurs så jag får min delegation och boka ett möte med timecare så kan jag jobba sen :) ska bli jättekul!

För ett år sen hade jag aldrig kunnat se mig själv jobba med detta men jag trivs verkligen och jag tycker verkligen om äldre och att kunna hjälpa dem och anpassa mig efter deras önskemål är ju bara ännu roligare! Att få se de nöjda och glada är bara ett plus i kanten :)

Innan sommaren blir jag timanställd om de behövs och i sommar blir jag semestervikarie. Ska bli så kul! De bästa är att man cyklar överallt då jag jobbar i innerstan så man behöver man inget körkort.

Nu ska jag vila bort huvudvärken!
Puss, M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0