I got a lot on my mind!

Jag har så många tankar, känner mig stressad och på nåt sätt kränkt. Jag vet inte vad de är med mig men, något har förändrats. Jag vill bara lägga mig ner och gråta. Jag älskar mitt nya jobb, min familj och vänner men, ändå så känns inget bra. Idag är en sådan dag där allt bara är fel! Allt jag gör är fel, även fast jag tycker att jag gör rätt.
Jag tar åt mig när folk säger saker till mig, vare sig de är bra eller dåligt. Jag grubblar mycket och tänker alltid på hur jag ska vara eller hur jag ska bete mig när jag är runt vissa människor men, jag är bara mig själv och att vara det är alltid så fel! Det är alltid jag som ska ändra mig, ingen annan, bara jag! Jag ska väl inte behöva ändra den jag är?! Någon ska väl kunna älska mig för den jag är, inte för den jag "borde" vara?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0