Dagens

DAGENS PLAN: Städa och plocka iordning här hemma och sen ta en dusch Sen blir nog resten av dagen lugn.
DAGENS KLÄDSEL: Linne, tjocktröja och mysbyxor (ett måste om man bara ska vara hemma)

DAGENS HÅR: Nersläppt, men ska nog sätta upp de när jag ska städa :p
DAGENS SMINK:  Inget än så länge

DAGENS ACCESSOARER: Min förlovningsring och mina glasögon, om de räknas?

DAGENS VILL HA: En mammakram
DAGENS LÅT: Just a fool - Christina Aguilera ft Blake Shelton
DAGENS LÄSNING: Alla bloggar jag följer
DAGENS TV: Kollar på våra bästa år just nu..
DAGENS INKÖP: Nada
DAGENS SAKNAD: Min lillasyster, min mamma & mormor
DAGENS ORO: Inget för stunden
DAGENS DROG: Musik.  
DAGENS ILSKA: Inget, today is a good day!

DAGENS FULASTE:  Jag ;)
DAGENS FINASTE: Peter :)
DAGENS GODIS: Popcorn
DAGENS HUMÖR: Otroligt jätteglad. Kan inte sluta le, och de känns underbart!
DAGENS JOBBIGASTE: Att jag inte kunde somna om efter att Peter hade åkt till jobbet.. Låg dock kvar till 8.

DAGENS BÄSTA:  Känner mig bara överdrivet glad :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötis, du är inte ful och jag saknar dig med ❤❤

Svar: Jo, enligt mig är jag <3
Madelen

2013-04-04 @ 07:15:04
URL: http://Nattstad.se/hulkensemma
Postat av: Emma

Enligt mig är du jättefin, ha en bra dag <3

2013-04-04 @ 07:25:40
URL: http://Nattstad.se/hulkensemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0