8 April 2013

Hej! Blev inte mycket till uppdatering i fredags men på mötet fick jag en fråga om jag kunde jobba på kvällen, vilket jag självklart sa ja till, så efter mötet åkte jag hem och lagade mat och vilade mig ett par timmar innan jag åkte till jobbet :) gick jättebra och kvällen gick fort men fan vad trött jag var när jag kom hem. Gick o la mig med en gång men gick upp efter att Peter kom hem efter en träff i stan och vi myste lite i soffan innan vi gick in och la oss i sängen igen. I lördags var vi barnvakt till finaste Lukas i ett par timmar. Vi gick till lekplatsen här i närheten och sen busade vi här innan hans föräldrar kom och spelade kort med oss innan de åkte hem. I söndags tog vi en liten sovmorgon och tvättade mellan 13-17 sen åkte Peter och tränade medan jag pluggade lite.

Annars idag ska jag fixa iordning här hemma och sen laga mat någon gång ikväll.

Ha en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0