4 April 2013

Godmorgon!
 
Idag är jag mer död än levande och hade gärna legat kvar i sängen, men måste man gå upp så måste man.
Jag är redan klar och redo att gå till bussen men den går inte förräns om en timme så kan ta de lugnt och vakna lite innan de är dags att gå.
 
Vet inte vad som hänt, men mitt sug efter att blogga verkar inte vilja gå över, haha! Kanske lika bra de? Jag tycker ju faktiskt det är väldigt givande och roligt att skriva. Inte alltid man känner så, så de är ju skönt att man inte är en känd bloggare och måste skriva hela tiden. Man behöver ta en eller annan paus då o då och de verkar ju vara över för min månadslånga paus ;)
 
Hörs senare, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0