Slapp söndag

Hej!
Söndag idag och jag har bara slappat heeela dagen. Har vilat upp ordentligt nu när de är jobb som gäller imorgon. Har bara legat i soffan och slöat framför tvn i min ensamhet då peter har haft en "bror och mamma" dag idag. Så nu är de inne i stan för att kolla på Hamilton 2. De ville att jag skulle följa med men jag tycker verkligen inte om Persbrandt så jag sa att de tre kunde få ha en heldag, då de inte är allt för ofta de händer. Så Peter är väl hemma vid 233 -23:30 kanske och då blir de sängen för imorgon blir de jobb. Har bara denna veckan kvar sen är jag utan jobb igen men en erfarenhet rikare! :)

Nu ska jag fortsätta slappa i min ensamhet, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0