Miss cleaninglady here!

Spotted! Haha, tönten kommer fram igen ;). Nää, men tänkte bara kolla in och skriva lite.

Det blev ingen taxiåkning idag, för Fanny fick byta med sin kille, så hon körde runt med mat istället för färdtjänst så de blir imorgon ist. Ska åka med henne från de hon börjar tills hon slutar så imorgon ska jag upp vid 7, sen hämtar hon mig vid åtta..

Sen vi bestämde att de blir bäst att jag följer med imorgon istället, så har jag lagat mat, ätit, diskat, städat under diskbänken, tagit ut mattorna på balkongen, börjat dammtorka (ska snart fortsätta), pratat med mamma, sagt hejdå till Peter när han åkte till sin innebandyträning, pratat med farmor, gjort rent spisen och nu ska jag fortsätta städa sen ska jag inte göra ett skit mer idag!

Hörs imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0