Hey, sleepyhead!

Satan, vad trött jag är. Varje gång, eller ja nästan varje gång, jag är ledig så vaknar jag för tidigt på morgonen. Brukar dock vakna vid 10 oftast men de senaste dagarna. Feel´s like a punch in the face, då jag faktiskt behöver sova pga min förkylning och pga den, vaknar jag hela tiden, antingen för att jag inte kan andas eller för att jag snart kommer hosta upp mina lungor.
 
Nog om mig.. Hur är de med er annars? Har ju gått rätt mycket sjukdomar den senaste tiden, såsom magsjuka och förkylning. Har ni klarat er undan de? Jag är iofs glad att jag "bara" fick en förkylning men de är ju sjukt jobbigt även de.
 
Annars idag ska jag vara med min vän Fanny när hon jobbar. Hon kör taxi, så jag ska bara åka med för sällskapets skull. Vet inte riktigt när hon hämtar mig, då hon inte va i stan när jag messade henne för 3 timmar sen. Jag hoppas hon kommer snart så jag slipper vänta allt för länge.
 
Tänkte kolla med er om ni ville komma med lite förslag om vad jag kan skriva om. Har ju en novell, jag inte har skrivit på, på länge + att jag har börjat skriva om min barndom.
 
Så tycker ni att jag ska fortsätta på novellen, kommentera: 1
Tycker ni att jag ska fortsätta skriva om min barndom, kommentera: 2
 
Hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: M

2

2012-09-05 @ 16:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0