Finally friday!

Goddag!
Sitter med en tjock filt i soffan med nytvättat hår och en jobbig huvudvärk.
På tv visas bygglov men jag halvkollar samtidigt som jag kollar Facebook, läser bloggar och uppdaterar här.
Fredag idag, vilket innebär helg. Ska bli skönt att umgås med Peter fast jag precis fick reda på att han systersöner kommer imorgon och då ska de köra gokart. Vet inte om jag ska följa med och köra eller bara följa med och fota lite. Though dission.
Peter slutar tidigare från jobbet idag och när han kommer hem ska vi ta vårt tvrumsbord med upp till Mjönäs, där hans pappa bor, för att slipa, grundmåla och sen måla svart/vitt. Döde flesta av våra möbler är ju svarta och sen har vi ju vita väggar så de kan nog bli snyggt.
Bilder kommer såklart!

Nej nu ska jag borsta och föna håret!
Trevlig helg, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0