27 September 2012

Det märks verkligen att hösten är här nu. Jag är trött och typ, deppig. Allt känns grått och trist och det regnar nästan hela tiden. Det ända postiva jag kan hitta med hösten är de otroligt fina färgerna på träden.
 
Min vän Linn va här förra veckan och jag har sen en tid tillbaka haft en fotoidé i huvudet och hon ska få agera modell. Kommer bli asbra! Nu har hon dock fått ett jobb, eller hon är extrapersonal, så jag vet inte när vi ska hinna. Hoppas de blir innan löven dör iaf.. Problem är till för att lösas, right.
 
Annars händer det inte så mycket.. Ska iväg och sola med Peter efter han har slutat jobba och så ska jag väl laga mat med..
 
xoxo, Madde

Kommentarer
Postat av: Catrine

Försökte kommentera på ditt inläg "mormor" men det gick inte....

Beklagar sorgen över din mormor♥ jätte fint halband förstår att det betyder mycket för dig.

Såg nu att du hade länk till min blogg och ville bara säga tack :) Tycker att det är skoj att du läser.
Kram

2012-10-02 @ 18:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0