The loneliness is killing me.

De låter helt sjukt men så fort jag är eller blir ensam hemma och inte har några planer alls för dagen så kommer alla negativa tankar. De är höst, jag vet, men de är verkligen bara när jag är själv som allt blir så sjukt negativt. Igår hade jag saker att göra, i princip hela dagen och mådde sjukt bra, men idag.. Nä då mår jag piss och har ingen att prata med för alla är upptagna. Fun life, huh?!
 
Jag och Peter har börjat prata om att skaffa hund. Typ en mops eller fransk bulldog. Jag är ändå hemma hela tiden och om jag itne är de så finns de ju alltid någon som kan passa den. hade nog mått bättre om vi hade haft en hund, för då hade jag varit tvungen att gå ut, vilket jag inte är nu direkt. Hoppas de blir av snart bara, jag som absolut älskar hundar.
 
Nu ska jag skita i allt negativt och gå och diska.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0