5 oktober 2012

Sitter på min favoritplats i köket, diskbänken vid köksfönstret, och tittar ut. Det ösregnar ute och allt är bara grått. Depp depp depp.. Jag förstår verkligen att folk blir sjuka i detta urtråkiga vädret. Med sjuka menar jag att många blir deprimerade osv och de är inte alls konstigt med tanke på allt regn och rusk. Är inte jättekul att gå ut när de regnar liksom.

Imorgon är, eller skulle de vara mormors födelsedag. Första födelsedagen sen hon lämnade oss. Det är tufft, fast jag vet att hon inte vill att vi ska vara ledsna.

Peter kommer inte hem förrän kl 22 ikväll. Hans chef har slutat så de ska ha en avslutningsmiddag med honom ikväll. Sen blir de nog en tur in till stan på fyrhjulingen om vädret tillåter.

Vi hörs,
Xoxo


Kommentarer
Postat av: hanna

jobbar inte du längre?

Svar: nä, jag var bara timanställd och efter sommaren hade de inga fler tider.. så nu söker jag nytt jobb :)
Madelen

2012-10-08 @ 06:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0