17 oktober 2012

Kom på precis att jag inte har uppdaterat på några dagar nu, så tyckte de va dags.
I helgen va ju Peters systerson hör och de gick bättre än förväntat. Vi åt god mat, spelade på Xbox och sen va killarna på badhuset medan jag låg hemma och kollade på film.
På söndagen tvättade vi och bara tog de lugnt och sen stack killarna på innebandyträning så jag kollade på Awkward och Snooki & Jwoww.
I veckan som varit så har jag fixat här hemma och igår var jag hos min vän Linn i några timmar & nu ska jag in till stan för att träffa Kina & hennes dotter Freya. Så nu ska jag dricka upp min varma oboy och sen borsta tänderna och ta bussen in till stan.
Ha en bra dag, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0