Måndag

Usch, vilken seg dag! Gick upp vid elva idag och har bara diskat lite sen dess. Ska tvätta på onsdag så tänkte städa här hemma då. I torsdags åkte vi till Borås för att vara hos min mamma och hennes kille under helgen. Kom dit rätt sent i och med att Peter jobbade på dagen. I fredags kom mammas killes dotter och sen kom även min syster Emma & hennes kille Jonas. Åkte in till stan vid 16-17 och åt på restaurang och sen blev de hem till mamma igen innan alla åkte hem och vi somnade vid 21. Gick upp vid 05 på lördagen för att åka till Ullared så att vi var där vid 07. Var inte alls mycket folk då och knappt någon kö alls. Jag och mamma gick tillsammans inne på gekås och gubbarna gick tillsammans. Shoppade nog i va 2 timmar innan de va dags för fika, sen gick vi alla tillsammans :). Hittade rätt mycket och totalt handlade jag och Peter för ca 3000 kr medan mamma och BG (mammas kille) handlade för ca 2700 kr. Efter de åkte vi hem så vi var hemma vid 13 sen var de slappedag hela dagen, bara vi fyra :)
Igår (söndag) gick jag upp vid 09 och åt frukost med Peter sen packade vi ihop alla saker, duschade och vid 12 åkte vi mot Göteborg där vi åt middag hos farmor & farfar, även min faster kom och åt med oss :) sen åkte vi till Lindome och träffade min barndomsvän Sandra. Sen gick vi och la blommor hos mormor och morfar. Sen åkte vi hem till vårt älskade Kristianstad. Peter räknade ut att han har kört 90 mil denna helgen.. Stackars hjärtat <3
Kom iaf hem vid 20 och jag har nog aldrig längtat hem så mycket!!
Borta bra men hemma bäst!

Xoxo, M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0