Why do it feels like I miss something in my life, that I love so much?

Jag har fått höra att sen jag började jobba, så har jag blivit gladare, mer självsäker och jag känner själv att mitt självförtroende har höjts en aning om man jämför med innan. Jag älskar mitt liv och allt vad de innebär, förutom vissa negativa saker, men någonstans känns de som det fattas något. Jag kan inte sätta fingret på de, men det är något. Vet inte om de är sorgen efter mormor som gör de, för hon är ju med mig hela tiden vare sig jag vill eller inte, vilket jag givetvis vill.

Jag är så nyfiken, både på gott & ont. Jag vill verkligen veta vad de är som fattas, för just nu känns de som ett stort hål inom mig. Jag börjar ju trotsallt bli "gammal" och många av mina vänner ska få familj eller redan har en egen familj, men jag vet inte om det är det som fattas. Kan ju vara vad som helst så ta inte att jag vill ha barn nu på stort allvar, för jag vill men inte nu även om det skrivs här. Bloggen är ju ändå till för mina tankar och känslor utan att det ska snackas, vilket det säkert kommer göra ändå...

wäää, jag hatar att känna såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0