Torsdag 31 Maj 2012

Man kan ju inte älska alla, verkligen inte! Men kom igen! Vissa människor borde fan kolla upp om de ens har något innanför pannbenet. Jag snackar inte skit utan ren fakta!

Ni alla har väl hört talas om Hanna widerstedt? Hon, problembarnet från Big brother?



Visst, jag känner inte människan, but come an! Är hon verkligen så sjukt jävla korkad som hon verkar vara?

För ca en timme sen kollade jag på tv3 dokumentär, där Hanna var med. Var verkligen tvungen att byta kanal pga henne! blääää!

Ryser bara jag tänker på henne! hahaha

Btw, detta inlägg jag har lagt upp. enligt det s¨har hon fobi för fattiga människor, om inte hon var känd och hade ett vanligt jobb och inte bloggade så hade hon ju oxå vart fattig, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0