Torsdag 24 Maj 2012



Godmorgon i sommarvärmen ☀
Trivs ni i sommarvärmen? Det gör jag iaf!
Har ju inte jobbat så mycket denna veckan så jag har ändå haft fullt upp!
Igår tvättade jag på förmiddagen och vid 13 kom Pernilla, Thomas & deras dotter Natalie hit. Vi fikade här på min balkong och sen gick vi till en lekpark här i närheten och busade runt. Sen när vi kom tillbaka, hade jag och Natalie ett litet vattenkrig vid fontänen här utanför, skitkul! 

Snart är det dags för mig att cykla mot jobbet. Jobbar till halv 8 ikväll och imorgon bllir det en heldag med min vän Linn, då vi ska fixa lite inför lördag då det faktiskt blir utgång för min del ;) Var typ 2-3 år sen jag var ute sist, så detta ser jag fram emot!  :) Sen är ju Linn en av mina bästa vänner & hon är ju så underbar så det kan ju inte bli mer än kul! 

ta hand om er & ha en bra dag!
Puss ☀ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0