Tisdag 15 Maj 2012

Hej!

Har i stort sett varit vaken sen 05:30 imorse av den anledningen att jag trodde jag skulle jobba. Gjorde vif mig, fixade frukost och mat att ha med till jobbet och cyklade till jobbet. Väl på jobbet får jag reda på att de var 15 juni jag skulle jobba, inte 15 maj... Sikken tabbe! Lite pinsamt sådär, men de händer många ;)

Sen besökte jag min vän klint på hans jobb och sen lite efter 8 har jag varit hemma och inte gjort nåt vettigt alls. Har haft ont i huvudet och halsen nästan hela dagen och är Peter kom hem, hade han halstabletter med sig och sen dess har jag haft ont i magen oxå.. Nu har jag ätit en gurkbit och jag hoppas min mage behåller den.

Imorgon blir de jobb 09:45-19:30 och sen hem och ta de lugnt i 2 dagar sen blir de jobb lördag och söndag. Sen jobbar jag inte på 5 dagar. Så är det att bara var timanställd även om jag nöjer mig med de, för nu iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0