Godmorgon!

Hej, hoppas allt är bra med er! Själv är jag lite irriterad över att jag har varit vaken sen ca en timme tillbaka pga Peter och hans satans väckarklockor! han reagerar ju inte på dom så de slutar oftast med att jag är klarvaken fast jag skulle kunna få sova ett par timmar till.

Annars då? Idag ska jag först fixa lite här hemma och i eftermiddag kommer Natalie hit för att klippa mina toppar. Sen ska vi äta och sen blir det att sticka till Näsby vid 18 för att hon ska göra naglar hos en bekant till mig :) Peter jobbar fram till 16 och sen ska han vila lite innan han sticker till Sölvesborg och jobbar till 02 inatt.

Har lagt mig ute i soffan nu och har gett upp hoppet om att få sova några timmar till. Kan ju hoppas att jag blir trött här ute men det tror jag inte! Haha!!

Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0