Äntligen sommar ☀

Hej på er i sommarvärmen!

Är ledig från jobbet idag och det känns kanon med tanke på att vädret är amazing! Enligt termometern på datorn är de 21 grader ute, och de känns även om de blåser lite.

Har varit ute med min vän Matilda idag. Har inte setts på evigheter och både hon och jag var lediga idag och vi båda ville utnyttja de fina vädret och vi båda behövde handla lite så vi gick till och från Maxi och pratade om allt och ingenting. På väg till affären märkte jag att jag fick skoskav så fick köpa plåster på apoteket de har där och när jag kom hem märkte jag även att jag har fått en vattenblåsa(!!) under ena stortån.

Nu är jag hemma igen och sitter på balkongen och tar de lugnt innan Peter kommer hem, för då blir de matlagning även om jag inte har någon lust alls att stå vid spisen i denna hettan. Men vad ska man göra, man måste ju äta eller hur?

Ha en fortsatt trevlig dag!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0