Redo för jobbet!

Godmorgon onsdag!
Känns som om de kommer bli en bra dag. Har lite ont i magen men det är inget jag bryr mig om även om de är jobbigt. Idag jobbar jag mellan 12:00 - 19:30. Trivs jättebra o alla är så snälla. Igår, satt jag själv i kassan nästan hela dagen o det kunde inte gå bättre. Visst gjorde jag några småfel men det gör alla i början. Idag blir de kassan igen och jag fullkomligt älskar det! Blir att packa upp lite varor med efter rasten men timmen jag gör de går fortare än man hinner blinka ;).
Behöver ju fortfarande lära mig var alla saker finns oxå, så jag hoppas jag lär mig de snart.
Nu ska jag snart byta om, eller ja jag ska cykla hemifrån om ca en timme så jag tänkte kolla på våra bästa år innan jag cyklar.
Ha en bra dag, puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0