Tisdag 19 Juni 2012

Godkväll!

Sitter i soffan med datorn i knät, halvkollar på fotbollen och myser i min nya onepiece. Läser bloggar samtidigt som jag gör allt det andra, haha..

Har inte gjort allt för mycket idag, har mest legat på soffan och tagit de lugnt. Vid 16 börjde jag förbereda middagen och diskade lite innan jag ringde Peter för att kolla var han va. Brukar göra så när han jobbar och jag är hemma, så maten är klar när han kommer hem.

Har även planerat lite idag. Fyller ju år nästa månad och ska ha ett kalas här för ca 20 personer så har beställt smörgåstårta och lite sånt. Så lite nytta har jag allt gjort idag, hehe.

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, men vi hörs imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0