Livet

Jag funderar rätt mycket. Speciellt när jag är ensam hemma. Idag har vart en dag då många tankar har kommit hela tiden och de får mig att tänka till extra mycket.

P verkar inte må så bra just nu. Han har jobbat rätt mycket de sista veckorna och inte fått sova sina timmar. Den sista tiden har han humör vart förjävligt, men vi har sagt att vi ska ta en dag, bara han och jag, utan mobiler eller vänner, för att prata ut. Jag vill ju finnas där för han, göra så att han mår bättre. Jag älskar han mer än något annat och att se han så här, det gör ont i mig!
Jag vill även visa han att han kan prata med mig, att jag faktiskt förstår, mer än han tror.
Jag säger inte att han inte får må dåligt, det gör vi alla någon gång men jag vill bara bevisa för han att jag, som hans flickvän, oxå kan komma med tips och råd.

Vi har gått igenom en del, båda två och de är inte alltid lätt. Jag tar åt mig av saker, mer än han som bara borstar av de och går vidare. Men de kommer ikapp och det tror jag att det har gjort på han nu. Tyvärr. Men jag ska göra allt jag kan för att få han att må bättre igen!

P - du är mitt allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0