Life´s chenges, and so are you.

Har precis bytt min plats i soffan till Peters plats i sängen. Har ju dvdn här inne och det var inte ett skit på tvn, så slog igång Disneyfilmen "Upp" istället. Älskar ju Disney!

Skulle på personalfest ikväll med jobbet men skiter i det. Orkar inte av olika anledningar. Peter är i Göteborg med sitt jobb och kollar på STCC eller nåt sånt och han kommer inte hem förrän ikväll.
Så jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Ringde Sabina & Johan för en stund sen och frågade om de ville komma på en kopp kaffe men de skulle precis köra till Sibbhult, så vi sa att vi skulle höras av senare och se om de blir någon fika eller inte.

Måste gå till Netto egentligen men jag orkar inte. Så de får bli imorgon istället.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen,
ha de bra,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0