Äntligen fredag!

Usch, vad denna fredagen, och övriga veckan, har gått långsamt! Har bara jobbat 2 dagar denna veckan så det kan ju vara därför. Just nu sitter jag iaf i soffan och kollar på fotboll och smälter maten. Var ute med Grahn och Peter innan och körde fyrhjuling. Gjorde de inte så länge då det var rätt kallt ute, sen har vi nästan kört alla milen vi får innan servicen imorgon. Annars imorgon ska Peter till Göteborg med sitt jobb. Själv ska jag ta de lugnt och sen blir de personalfest med mitt jobb. Fick idag reda på att vi ska bowla. Jag som är sämst på de. Jaja, man får bjuda på sig själv ibland.

Nu ska jag fortsätta heja på Sverige!
Hörs imorgon, lovlies ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0