3 Juni 2012

Hallå!

I skrivande stund sitter jag och kollar på filmen "Ryktet går" som visas på kanal 5 nu. Har aldrig sett den, men den verkar lite små seg.

Har jobbat hela helgen och nu är jag så trött att jag somnar vilken sekund som helst känns de som. Imorgon tänkte jag ta en lång sovmorgon eller bara ligga i sängen om jag inte kan sova länge.

Som ni ser har jag ändrat design med. Va så trött på den gamla och då är man ju inte särskilt motiverad till att blogga och de designerna de har här på blogg.se är ju så urtråkiga nu så jag spyr snart.
Hade tänkt att byta för ca en vecka sen men mitt virusskydd hade tagit slut så jag har haft Peters dator sen dess och jag fick inte ladda ner nåt på den, så nu fick han äntligen tummen ur och fixade min! Så nu har jag en seg men bra data, som inte laggar sönder!

Ska nog ta ut täcket och min ena kudde ut till soffan nu och lägga mig och kolla klart på filmen, om jag inte somnar då!
Ta hand om varandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0