23 Juni 2012

 
Godmorgon, kära ni
 
Mår ni bra idag? Hade ni kul igår?
Jag mår både bra och hade skitkul igår. Drack inte så är inte alls bakis eller nåt, lovely!
Ska ju jobba idag så det är därför jag inte drack igår. Har lika kul ändå.
Jobbade iaf till 15 igår, sen kom Peter och hämtade mig, för att det regnade ute. hade tänkt att grilla men det sket sig ju totalt. Sen tänkte vi äta kinamat men de hade stängt så, tro mig eller inte, vi åt.... MCDONALDS!!
Personalen kollade lite konstigt på oss när vi kom in
Efter vi ätit åkte jag och Peter till Öllsjo och hälsade på hans bror. Hela Peters släkt var där så vi pkte dit för att säga hej. Vi skulle oxå varit där egentligen men Peter ville hellre dricka med Grahn, så så fick det blir.
Åkte hem och gjorde vid här hemma och vid 18 kom Grahn med hans kompis Julle.
Under kvällen blev Julle så full att han däckade i vår soffa i ca 3 timmar och sen spydde han som en kalv. Jag gav han mat och massor av vatten. Ronja, Bella och Joel kom även en runda men de va här i typ en halvtimme innan de stack vidare.
 
Nu ska jag snart gå till bussen då min cykel är på jobbet, så nu ska fixa de sista innan jag går.
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0