21 Juni 2012

 
 
Godmorgon!
Sitter i soffan och slöar lite. Ska snart äta lite frukost och sen ska jag fixa mig inför jobbet.
Skulle varit ledig både igår och idag men blev inringd pga sjukdom.
Goa pengar, så jag klagar inte!
 
Fyller ju år nästa månad och ska ha ett kalas här hemma, helgen efter jag fyllt år. Mamma, hennes kille och min lillasyster Emma kommer ner från Borås då, så ska bli jätteroligt! Mamma och hennes kille bokade hotellet igår och mamma ska ringa och boka biljetterna till tåget idag.
Har aldrig träffat mammas kille och jag har inte träffat min mamma eller syster sen i feburari, på mormors begravning. Detta året är min första födelsedag (fyller 25) utan mormor. Kommer bli tufft, men vad ska man göra?
Jag vet iaf att hon har det bättre nu och dansar omkring med morfar, var hon/de än är.
 
Nu blir det frukost!
Ha en bra dag!
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0