12 Juni 2012



Godmorgon!
Sitter redo & klar för dagens jobb!
Skulle egentligen varit ledig idag, men jobbet ringde igår & behövde mig idag,
så det kan man ju inte tacka nej till!
Jobbar kväll, vilket innebär 12-19:30.
Härligt med lite mer pengar nästa månad än vad man trodde.



Igår var vi på elgiganten här i stan och köpte en ny tv. Till sovrummet denna gången.
Jag har ingen aning om va d de är för tv, men den är 42" och har skitbra bild och ljud, hahaha!

Nu ska jag förbereda de sista innan jag ska cykla iväg.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Bodypalace

Har någon inom din familj eller kanske vänner haft åsikter om ditt utseende? Klicka i ett alternativ som finns i undersökningsrutan längst upp till höger i bloggen =)

2012-06-13 @ 14:36:00
URL: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0