11 Juni 2012

Hej!

Sitter i skrivande stund i sängen. Peter och Rille sitter och kollar på fotboll ute i tvrummet och är allmänt irriterande, så avreagerar mig här istället. Vaknade vid 8 imorse och var rätt så pigg, gick in och duschade coh sen satt jag i soffan ett tag tills jag blev uttråkad av all energi jag hade i kroppen så städade hela lägenheten. Inkluderat soffan denna gången, får ju passa på med den nya dammsugare, som förövrigt är super! Sen tg jag det lugnt en stund, kollade på OTH och sen ringde Linn och hon kom på kaffe. Lagade även mat till mig och Peter, sen blev det en sväng till Mediamarkt där vi köpte en tv till sovrummet (ÄNTLIGEN!!). Var även på elgiganten där Peter köpte skyddsplast till sin mobil och jag köpte mig en epilator. Fyf**n vad ont det gör, men klart värt det. Dock tar det längre tid än jag trodde, vilket är ett liten minus..

Blev inringd till jobbet förut, så jag jobbar imorgon 12.19:30 :) Göött!

Nu ska jag fördriva tiden lite innan det är dags för sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0