Min uppväxt del 1

Min familj består av Mamma Eva-Mari, pappa Björn, storasyster Jennifer , lillebror (på pappas sida) Timmy, lillasyster (på mammas sida) Emma. Sen har mamma och pappa nya familjer men de nämner jag mer senare. Jag föddes den 15 juli 1987 på Mölndals bb strax utanför Göteborg. Mamma har berättat på senare år hur varmt och hur fint väder det var den dagen. Mamma och pappa var gifta på den tiden, men när jag blir 1,5 år, skildes de och mamma hade mig och min storasyster nästan jämt. Åren gick och vi gled mer iväg från pappa än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Istället för att vara hos pappa var vi istället mycket hos farmor & farfar ute i Partille och även hos mormor i hällesåker. När jag var 3 år fick jag reda på att pappa hade fått en son, även om man är för liten för att förstå så kom Timmy ändå, fast med pappas nya tjej Helena. Mamma hade oxå träffat ny, Jari hette han och 1992 kom min lillasyster Emma.


Kommentarer
Postat av: EmmA din syster

Fortsätt skriva på den när du orkar och vill, sånt är intressant att läsa även om jag nästan vart med hela din uppväxt <3

2012-08-03 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0