Äntligen fredag!

Godmorgon!
Tänkte uppdatera lite snabbt bara. Har ju inte varit allt för bra på de, de senaste dagarna.. I måndags råkade jag och en vän ut för en liten olycka - vi välte med en fyrhjuling i 60-70 km/h. Han fick nästan hela smällen och pajade därmed sin njure. Jag fick ont i rygg, nacke och revbenen, dock bröt varken han eller jag nåt, tack och lov! Jag fick åka hem efter ca 3 timmar på akuten och han fick stanna i 2 dagar. Inne på akuten spännde de fast mig på en spineboard och satte på mig en nackkrage. Till slut blev jag så irriterad av att ligga där (pga smärtan) att jag fick för mig att börja knäppa loss mig själv. Dock blev jag övertalad att stanna kvar där jag låg. Var hemma från jobbet dagen efter och hälsade på min kompis på sjukhuset. Båda mår bättre dag efter dag men jag vet inte om jag någonsin vill sätta mig på en fyrhjuling igen.. Är dock tacksam för att Peter körde bakom oss, dock fick han se hela olyckan men kunde på så sätt hjälpa oss hem till hans pappa där vi lånade bilen och körde in oss till CSK (sjukhuset).

Annars jobbar jag på som vanligt, hade dock riktigt ont i ondags men de som inte dödar, de härdar!

I helgen kommer de inte heller bli mycket uppdatering för idag kommer mamma, emma och mammas kille hit och stannar över helgen. Imorgon ska vi ha ett litet kalas för mig så de är kul att de kunde ta sig hit. Har ju inte träffat mammas kille innan utan bara pratat med han på telefon men han verkar ju gudasnäll!

Ha en bra helg, för det ska jag ha!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hoppas allt e bra med dej! Ni hade nog änglavakt :)

2012-07-20 @ 12:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0