4 Juli 2012

Godmorgon!
 
Sitter i soffan nu och ska uppdatera här lite innan jag fixar lite till, sen är de dags för mig att jobba.
 
Angående gårdagens inlägg - mådde inte alls bra igår eller i förrigår. Och igår morse fick jag en panikångestattack. Gick inte att sluta gråta typ. Har aldrig haft en sån attack innan men de kändes sjukt!
har pratat av mig nu med flera personer i min omgivning och har tagit beslut så jag ska kunna må bättre.
 
Peter jobbar ikväll, på killebom så jag blir ensam hemma ikväll. Kan nog behövas lite.
Men vi hörs säkert ikväll!
 
Förresten, vad sägs om att jag berättar om min uppväxt? Hade ni velat läsat om den?
 
Ha en bra dag, puss
 

Kommentarer
Postat av: sanna

hade gärna velat läsa om din uppväxt.. :)

2012-07-04 @ 10:36:42
URL: http://muffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0