11 juli 2012

Godmorgon! Ligger i sängen och leker med min nya mobil. En vit iPhone 4. Hade en trea innan, så jag kan inprincip allt redan. Dock är de alltid kul med nåt nytt och den är snyggare än min gamla iPhone 😉 Är ledig idag, så om en timme ska jag och Peter gå upp (vet inte alls varför jag är vaken nu) för att fixa iordning oss för att sedan åka och hämta svärmor och hennes kille. Sen styr vi mot Malmö där vi ska vara hela dagen. Jag som aldrig varit i Malmö, inte riktigt iaf, ser verkligen fram emot denna lilla resan! Vet inte när vi kommer hem ikväll men de spelar ingen roll! Dock jobbar jag i fyra dagar från och med imorgon. Men tiden går fort när man har roligt! Nu ska jag försöka sova en stund till! Ps ska försöka ta en massa bilder i Malmö som ni kan få se sen 😃 Xoxo, Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0