Torsdag

Asså vafan är de för fel?! Det går inte att ladda upp bilder. Blir tokig.

Hade planerat att uppdatera mer här igår men hade som sagt spänningshuvudvärk igår och mådde illa och så. Senare på kvällen blev jag dålig i magen och kräktes så jag trodde min mage skulle följa med upp. 
Hade så ont i magen att smärtan gick bak i ryggen, vilket den aldrig gjort innan. Efter en stund gick de över och jag gick ut på balkongen för frisk luft samtidigt som jag drack vatten. Har känt av de onda lite men inte så som igår. Som ni kanske vet hade jag spänningshuvudvärk igår. Var och handlade på kvällen och sprang inom apoteket och köpte en bettskena och i o med att jag inte alls är van så har jag knappt sovit nåt inatt, men idag har jag ingen huvudvärk!
 
Så jävla gött! Men dagen är ju inte över än så den kommer väl bara för de.
Har inte kunnat äta idag, eller ja, inte vågat äta i rädsla över att kräkas igen.
Hatar att kräkas! Har bara druckit Proviva nypon idag.
Den är skitgod men jag är hungrig. Jag vill äta!!

Yeah yeah, ska inte tjata en massa skit nu.
TTYL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0