Måndag

Hej!

Hoppas eran helg har varit bra. Min har varit bra med en massa mys och filmtittande. Peter, en av hans vänner och jag var o sköt lerduvor i lördags, sen blev de film och pizza. I går var de Peter som tvättade medan jag diskade och fixade här hemma. Sen åg vi på soffan framför tvn hela kvällen. Var och köpte godis och kollade på Änglagård 3. Har bara sett 2an o 3an. Får väl ta en maraton med de filmerna snart då borde 2an och 3an var skitbra. Brukar ju inte tycka om svenska filmer annars.



Annars idag har jag vikt tvätt och ska snart fixa i köket o tills sist laga mat. Blir nåt med falukorv men jag är inte alls sugen på de men den har varit uppe sen igår så får väl göra nåt med den bara för att.
Peter ska till en kompis ikväll och spela Fifa så jag har yttligare några timmar att döda. Dock kommer han hem och käkar o så innan.

Nu börjar OC igen!

TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0