Måndag

Så då var det måndag igen. Veckorna går ofattbart fort men det innebär bara att värmen snart kommer till oss . Fyra dagar sen sist jag uppdaterade. Kände inte att jag har nåt att skriva om mer än på helgerna nu och jag hade ingen inspiration alls. Men nu är jag tillbaka.

Har precis ätit en fralla med en kopp honungsvatten. Hittade en vattenkokare i ett av våra skåp igår och den har aldrig blivit använd så nu har jag invigt den . Bättre sent än aldrig.

Helgenhar varit bra. I fredags var vi med Grahn på han jobb sen åkte vi hem och kollade på film. I lördags sov vi länge sen var Peter och Grahn och sköt lerduvor medan jag stannade hemma och fixade lite. Sen kom killarna hem igen vid 15 men fick vända i dörren då de snöat hela dagen så de stack igen för att salta några vägar. Började tvätta vid 17 och sen kom Sabina och Lukas på fika. Även Johan kom senare så de blev barnprogram för Lukas och kortspel i köket för oss vuxna. Tiden gick riktigt fort och vid 24 åkte jag och hjärtat till åhuskärr för att hämta Grahn. Igår sov vi länge igen, åkte hem till Sabina med familj för lite mer kortspel. Åkte hem vid 20 för matlagning sen var de soffmys hela kvällen fram till läggdags.

Detta var verkligen en underbar helg!
Tack alla inblandade!

TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0