Lördag

Godkväll!

Jag sitter ensam hemma och kollar på Gladiatorerna. Peter är och jobbar ikväll så jag passar på att vila. Var tillbaka på sjukhuset vid 8 imorse. Satt och väntade i ca 1-2 timme/-ar innan Peter körde och köpte frukost på Mcdonalds. När han kom tillbaka fick vi gå till ett annat väntrum där vi satt i ca en halvtimme innan gynekologen kom. Pratade lite innan undersökningen och jag fick konstaterat att jag har en cysta på vänster äggstock. Hon tryckte lite och jag fick även lämna urinprov och blodprov. Gynekologen sa att om jag får mer ont så måste jag komma in igen men annars skulle den försvinna av sig själv. Fick även stränga order om att vila och inte springa runt för mycket så kvällen och resten av helgen, tillbringar jag i soffan med kudde och täcke.

Så om det inte blir någon uppdatering, så vet ni iaf varför!

TTYL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0