2 Januari 2012

Heeej!

Nytt år nu och det betyder massor med nya möjligheter. Hade ni en bra nyårsafton? Min var lite otäck men jag försöker inte tänka på de. Detta nyåret firade jag o Peter på egen hand. Vi lagade god mat och mös i soffan fram till 23:30 ca. Sen åkte vi till "vår" plats där man ser hela stan egentligen men såklart var de dimma ute så man såg ingenting. Istället åkte vi in mot stan och stora torg och de första vi ser är en kille bli slagen och sparkad på av ett gäng utländska killar. Liten är jag men jag kan inte skita i sånt om jag ser det. Totalt omöjligt. Det var ingen som avbröt bråket och ingen polis fanns i närheten. Jag skrek och tyckte Peter skulle avbryta bråket, då han faktiskt är entrevärd om helgerna ibland. Men nu när jag tänker efter så va de rätt bra att han inte la sig i mer då killarna faktiskt kunnat börja slå på honom oxå. Inte för att de hade haft en chans but you'll never know. Det som störde mig mest var att de var sjukt mycket folk runt omkring som inte gjorde ett skit för att stoppa bråket. Det gjorde kanske inte jag heller but still. Efter att den ensamma killen sprungit iväg så tyckte Peter att vi skulle gå mot andra hållet så vi gick förbi allt folk och in på en gata där de inte var lika mycket folk och precis innan folkmassan tog slut kom det en sådan jävla smäll och hela marken skakade. Då var det någon idiot som hade tänt fyr på en raket mitt bland allt folk. Mina ben blev spagetti så jag var tvungen och sätta mig ner. Sen kom 00:00 och det firades in med en kyss från den finaste människan på jorden. Min Peter ♥

Är vaken tidigt idag och lär nog vara vaken ett tag till. Idag blir det lite fix här hemma och lite jobbsökande. Sen kan jag ju inte sluta tänka på att min vän Mattias och hans tjej faktiskt ligger inne på BB nu och snart ploppar de ut en liten. Han kommer ju bli världens bästa pappa!   Så nu väntar jag bara på att man ska höra eller läsa nåt på Facebook och bli så exalterad av glädje för deras skull.

Har ju några vänner som blivit föräldrar nu under December oxå. Så sött! Vill oxå ha, men det får allt vänta.
Nåja, det var allt för denna gång  

XOXO, M ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0