Känslan av att veta de ofattbara!

Känslan av att veta det i fattbara är overkligt. Jag vill nog aldrig inse att du alltid kommer vara en ängel. Jag tror på att när min tid är slut, då ses vi igen, men vi vill ha dig tillbaka! Skapa fler underbara minnen och vi vill kunna ringa dig när vi behöver råd eller att bara få höra din röst igen hade varit obetaltbart. Helt ärligt så tror jag att jag har tagit hårdast av din bortgång, av mina syskon. Mamma har och kommer förmodligen alltid ha dagar som är sämre än andra. Våra liv kommer aldrig bli detsamma utan dig. Jag önskar så att jag inte var rädd den där dagen då jag tänkte ringa dig, för jag var för rädd för att jag skulle höra hur dålig du var samtidigt som jag ville berätta för dig att jag alltid kommer att älska dig och jag hade aldrig blivit den jag är idag, utan dig! Du är och kommer alltid vara en förebild för mig och jag har fått en öra av att lära känna dig! Jag saknar dug mer än ord någonsin kommer att kunna beskriva! Tack för alla dagar du gav oss och för att du alltid fanns till hands! Jag skulle ge vad som helst för att få dig tillbaka! Vi älskar dig, vår fina ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0