En vecka...

Känns som en evighet! Vi pratade ca en gång i veckan innan men nu ska jag försöka inse att jag faktiskt aldrig kommer få höra din röst igen. Nästa torsdag är din begravning o jag vet att du inte vill att vi ska vara ledsna men jag trodde aldrig att den dagen skulle komma, iallafall inte så snart! Nu är du en ängel o jag vet att du har det bra vart du än är och jag vet att du o morfar är tillsammans igen. Saknaden efter dig kommer bara bli större o det finns inget vi kan göra för att fylla upp det tomrummet du lämnade efter dig. Jag trodde aldrig att du skulle vara den första att lämna oss och jag känner i mitt hjärta hur tomt och ont de gör på din plats! Vi saknar dig, mormor! Tårarna kommer aldrig sluta rinna för dig! Ska tända ett ljus för dig idag och tänka tillbaka på alla minnen vi har tillsammans! Vila i frid, vackraste ängel! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0