26 februari 2012

Godmorgon!

Är helt sjukt trött med lite huvudvärk. Ska ta med mig tabletter idag i sen spenderar jag hela dagen (8-16) på praktiken. Men först ska jag fixa lite här hemma i sen möter jag upp en vän som praktiserar på samma ställe som jag. Har varit klar i snart en timme o har sedan dess suttit i soffan o kollat på VAKNA! Med the voice.

Jag & Peter har blivit så duktiga! Vi har börjat äta nyttigare och ska även ut o gå i 1 timme efter middagen! Började i söndags å vi är supertaggade båda två och vi måste nästan detta då jag har IBS och han vill gå ner i vikt! Sov jättegott i natt då jag var helt slut efter promenaden. Nu ska jag fixa de sista sen är de dags att gå!

Ha en bra dag, puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0