17 Februari 2012

Hade en jobbig dag igår med många blandade känslor. Ena stunden skrattade jag och andra sekunden kom tårarna. Just då kändes allt så overkligt och jag trodde att jag aldrig skulle sluta gråta!

Begravningen var jättefin och jag är säker på att alla grät! Jobbigast för mig var när jag kom in i kyrkan och såg kistan, min mormor ligger inte där i, jag ville bara se den vackra kvinna komma in genom kyrkans dörrar och säga att allt var en mardröm även om det kanske inte är det.

Jag är glad att Peter var och är vid min sida för utan honom hade jag aldrig klarat detta!

Efter begravningen åkte vi hem till min moster där de bjöds på smörgåstårta! Även mina kusiner och deras familjer var där så de var trevligt! Sen var de dags för oss att köra mot Göteborg för att lämna av mamma o min lillasyster Emma på tågstationen och köra vidare mot Hisingen för middag hos Farmor o Farfar. Var hemma i Kristianstad igen vid 20:30, har aldrig varit så glad över att ha kommit hem, även om jag älskar Göteborg och alla i min familj!

Ha det bra och ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0